♥خــــدایـــا ســــاده بـگــــم دوســــتـــت دارم♥
♥خــــدایـــا ســــاده بـگــــم دوســــتـــت دارم♥
به وبلاک من خوش آمدید نظر بدید

بده دستت تا فالت بگیروم: عزیزت یک سفر درپیش داره این اسمی که کف دستت نوشتی میخواد ترکت کنه تنهات بزاره اینارو گفت ورفت اون فالگیره 3بارم زیرگوشم گفت میره بهش خندیدم گفتم ولش کن یه چیزی گفت بیچاره فقیره حالا من موندم و اسمی که کم کم داره از کف دستم پاک میشه دارم کابوس فالم رومیبینم داره این قصه وحشتناک میشه چقد بی رحمه این دنیایه بی تو چه حالی داره این چشمایه خیسم با اشکام وسعت دلتنگی هامو دارم رو استینم مینویسم اگر گریه بزاره مینویسم جدایی داغ عاشق سوز میشه عزیزم نیستی پیشم ببینی شبم با گریه کردن روز میشه الان 1سال میشه از تو دورم یعنی 1ساله بی سنگ وصبورم همش کارم شده هر پنجشنبه بیام سنگ قبرت رو بشورم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهجمعه 9 فروردين 1392برچسب:, توسط Love
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.